Friday, July 27, 2012

Air zam-zam

Bismillah,

Nak cerita ni,
Pagi tadi sahur minum air zam-zam.
Perubahan ketara tak rasa penat. Bestnye.

Saya punya azam nak mengamalkan meminum air zam-zam.
Sebulan akan beli 3botol 10L tu.
1botol utk sendiri minum.(sendiri bayar)
1botol utk rumah ma Abah (sendiri bayar)
1botol utk suami minum. (ni cerita lepas kahwin ye) (suami bayar sendiri)
(you tak boleh minum air zam-zam yang i punye) you kena beli sendiri.hahahhahah)
1botol utk rumah mak ayah. (ni pun cerita lepas kahwin)( suami bayar jugak)

kan jimat tu...

kalu 10L bahagi 30 hari boleh minum sehari dalam 300ml aje....hurmmm
sikit aje...takpelah..atleast ada jugak lah kan.
nnt ada lebih beli lebih sikit.

best la...rugi tak minum zam-zam.
sedap, segar dan halus.
tekak ni jadi demand bile dah pekena zam-zam.
dah tak pandang air masak biasa.
sebenarnye saya mmg tak suka air masak.
tak sedap!! sebab tu badan ni kurang air putih.
kesian kat badan i ni....

ok badan nnt i beli air mahal utk you yang penting sedap dan segar bugar penuh khasiat dan istimewa.
amacam!! power tak i promote....nni bukan tipu punye la...