Monday, November 5, 2012

Update mengenai projek besar

Bismillah,


Hihihihi..

belum buat lagi. Haritu kan, hujan sgt lebat. Aku dan suami kebasahan di dalam hujan. maka memang selayaknya terus pulang ke rumah. memang tak beli pun perkakas nak buat kuih-muih tu.

Balik kampung berlenggang kangkung je tanpa membawa buah tangan.. Bertuah kan menantu macam aku ni? Minta maaf ye mak dan ayah.

Tapi aku dah beli dah sikit-sikit barang untuk projek tu. Tengah mencari masa yang sesuai untuk pelancaran projek tu. memang teruja sesangat nak buat. sangat-sangat.

Nantikan dengan penuh sabar ye akan hasilnya.

Insyaallah kalau menjadi nak kasi sume sedara mara aku rasa....hahahaha...itu tandanya aku punye excited!

hehehehehe....